Kendini sakın güçsüz görme bende mesela her şeyi kafaya takıyorum özellikle hamilelikte ama her lafın güçlü niye biliyor musun bir bebek dünyaya getirmek başlı başına bir güç zaten sadece her anlamda güçlü olamayız insanız robot değil eşine söyle sende canım bir bebek doğarken çekilen acıları yada regl sancılarını bunları çekiyoruz de aynısını eşin çeker mi hiç sanmıyorum kendini kötü hissetme böyle demesini saçma buldum