22+3 haftalık gebeyim şimdiye kadar 8 kilo aldım. Doktor değişikliği yapmam gerekti ve yeni doktorum çok kilo aldığımı ayda sadece 1 kilo almam gerektiğini söyledi. Bu mümkün mü? Tansiyonumda çıkıyor karbonhidrat meyve vs her şeyi yasakladı. Sadece 1 yeşil elma yeme hakkım var ve açlıktan zafiyet geçirecek gibiyim sürekli bir şeyler yiyesim geliyor 🫤