Visneli1so-s Kizlar sezeryan doğumdan sonraki i kanama için depend almayı düşünüyorum hasta bezi de çok kalin kimiside depend veya hasta beziyle sezeryan yerin ağrır diyolar kimisi bebek bezi iç çamaşırına katiyormus siz ne yaptınız
ikibebelianne-M Visneli1so-s depend alın iki dogumumda da depend kullandım çok memnun kaldım ikiside sezaryen dogumdu hic agrisi sızısı olmadi ic camari giymemede gerek kalmadi
Basakparlar Visneli1so-s canped aldım sadece 2 adet kullandım çok kirlenmedi bile ama pansuman için geldiklerinde bunu çıkarman lazım normal ped kullan diye beni uyardı hava alması gerekiyor dedi ped kullandım öyle bi aşırı kanamam yoktu 40 gün sürdü ama leke kan şeklinde aşırı varsa kanaman ped fayda etmeyebilir
Cinarsaitinannesi Visneli1so-s herkes depend demiş ama sezeryan yerinin hava alması çok önemli benim doktorum depend kullandırmadı normal ped kullandım yeterli oluyordu
mahpery Visneli1so-s ilk dogumum sezaryan oldu bimde satılan gece orkidi takmıştım uzun oldugu ıcın çok rahat ettim bir sıkınıtı yasamadım
ErsBegAs Visneli1so-s Depend çook rahattı valla 🥹 yanlardan yırtarak çıkartıyorsun zaten giyerken bile ilk gün kendim giydim
Altin23 Visneli1so-s ben geçen gebe okuluna gittim depend falan önermiyoruz kullanmıyoruz büyük boy pamuklu külot 5 6 tane ve gece boyu ped alın gelin dediler
Nursemom90 Kişinin rahat etmesine ve kanamasına göre değişiyor sanırım ben ilk doğumda depend kullandım çok rahattı bunda da kullanacağım
YuvarlanamayanPaanda Visneli1so-s ilk gün depent kullandım ikinci gün uzun pede geçtim 3 doğumumdada inşallah bundada öyle olacak