trkn1401 31 Temmuz adet tarihim 12 ağustosda pik gördüm neredeyse 10 gündür göğüs ağrılarım uçları dik rengi koyulaştı ara ara kasıklarım sızlıyordu ama bugün ekstra bi ağrı sanki adet olucakmışım yada olmuşum da ilk gün ağrısına çok benziyor ama adetime daha var ve pcos var göğüslerim yine ara ara sızlıyor belimde çok ayakta kalırsam uzanırsam batıyor sizce bişey var mı test yapayım mı
ylnydgd Olma ihtimali tabi ki var ama çok erken öğrenince stres artıyor aslında. Kimyasal mı, dış gebelik mi, boş gebelik mi o bu. Adet tarihi geçişini beklemek en sağlam adım. Ben reglden 5 gün önce öğrendim
ylnydgd trkn1401 sağlık olsun ama yerleşme kanaması tarzı bir şey de olabilir çok yoğun gelmezse. En kısa ve hayırlı zamanda en güzeli nasip olsun inş 🙏