meriypc oğlumda su azalması nedeniyle ben de suni sancı aldım ama zaten suyu azaldığı için hissetmediğim sancılarım çıktı nst de 100 e bile dayanıyordu. Benim açıklığım vardı 2 cm onun üzerine 2 saatte açılmam 9 cm e ulaştı.09:30 da hastaneye yatışım yapıldı.11:25 te oğlum kucağımdaydı. Her kadında aynı sürede olmayabilir ama suni o kadar da korkutulacak bir şey değil sonuçta içimizden bebek çıkıyor kolay değil önemli olan doğru şekilde yönlendirilmek. Ebeler iyi olduktan sonra gayet güzel ilerliyor süreç. He sizin ağrı eşiğiniz düşüktür daha çok sancı çekersiniz o ayrı ama beni korkuttukları gibi çıkmadı suni sancı. Sizde açılma var mı kaç haftalıksınız?