Nasirliiii emzikzinciyi var ınstagramda fakat çok memnun kaldığımı soyleyemicem. Yapip gonderdiler fajat kargocu güvenliğe teslim etmiş mesai saati sonunda ben teslim aldığımda kırık olduğunu gördüm, meğerse gün içinde tutanak tutturmam lazimmis tabi gün bitmişti. Sayfa da bunun kargocudan kaynaklandığını ve zararın onlar tarafından karşılanması gerektiğini söyledi fakat kargo karşılamadı tabiki de. Onlarda daha sağlam kargolamak yerine sadece paketine koyup kargolamislar aslında suç sadece kargoya ait değildi. Elimde kırık ürünle kalakaldım.