Selam kızlar, öncelikle bu ay ilk kez hamilelik için deneme yaptım. İlk cocugum ilk denemede olmustu cok şükür rabbbime🥹🩵 ve ben ilişkiye girdikten 1 gün sonra kasık ağrısı hissetmeye baslamıstım.
Bu seferde yine aynısı oldu. Ara ara hafif ağrılar oluyor ve az önce saniyelik bi karnımda titreşim oldu. Anlatabileceğin tek şey bu😄 değişikti.
Bat 3 eylül, bekliyorum ya beynimin bi oyunu ya cidden yine hissediyorum oldu.
Siz de durumlar ne valla unutmusuz bu şeyleri🫠🫣