Ben 23′e kadar hiçbir hareketini hissetmedim ilk defa 23′te hissettim. Bebiş çok küçük olduğu için bence sürekli hissedilmiyordur zaten endişe etmeyin. Bir de o zamanlarda araştırırken internette erken haftalarda birkaç günde bir hissedilir sonra bebek büyüdükçe her gün hissedilmeye başlanır filan diyordu. Ben 23te ilk hissettikten sonra bile birkaç gün aralıklarla hissediyordum