Deletedmom_297 ben maalesef hiperemezis geçirdim. Dilerim hiçbir hamile yaşamaz, o yüzden zaten iştahsızdım açıkçası. Beni kan şekerimin dengesizliği yoruyor bazen, beklemediğim anda yüksek çıkıyor veya düşüyor. İttire kaktıra geldik bu haftaya kadar bakalım 😂