ebcan94 Merhaba kızlar betanın 4-5 katına çıkması normal mi acaba bilenler yardımcı olabilir miiiii 🥲🙏🏻🫶🏻🌸
myangelson ebcan94 o en az olması gereken üst sınırı belirtilmiyor 😊 ilk hamileligimde 4 katına yakın artmıştı benim de doktorum da oo süper süper tekrar kan verme hiç 1 hafta sonra gel kese bakalım demişti
ebcan94 myangelson çok teşekkür ederim düşük bir değerle öğrendim de böyle birden yükselince korktum içimi rahatlattınız ❤️🫶🏻
3boysmom ebcan94 gerçekten yok, benim 30lardaydı betam ve %60 tarzında ilerleme kaydettim anca ama ikizmiş. tabi allahtan geliyor bilinmez. sağlıkla kucağınıza alın inşallah💓
Ss2234 ebcan94 maşallah kaç olarak arttı 2 gün sonra peki bende yarın kanı tekrarlayacağım nasip olursa
ebcan94 Ss2234 inşallah senin de bissürü yükselmiştir 🫶🏻 kan verip çıkınca haber verirsin olur mu 🙃 Allahım hepimize sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸