nimetimsi Arkadaşlar merhaba 6+1 hamileyim ikiz. Her yerim kabardi ve kırmızı kırmızı oldu. Alerjik belli ki. Aranızda böyle şeyler yaşayan var mı? Fena kaşınıyorum?
alyaruya nimetimsi bende senin gibiyim son aylarımda oldu.Sakın kendini kaşıma daha kötü oluyor.Doktoruma danıştım beni cildiyeye yönlendirdi .ilaç ve losyon yazdı düzenli kullanınca şuan geçme aşamasında.
alyaruya nimetimsi ve vücudumda kırmızı lekeler oluştu kabardı ama birden ortaya çıktı.Çok Şükür bitti sayılır
alyaruya alyaruya losyonu ilacı düzenli kullanınca kaşıntı durdu bitti derece de sayılır.O yüzden evde çekme hemen doktora görün