Drkkk Merhaba hanımlar bel ve sırtımda ağrı var yatırmıyor resmen normal mi bu haftalarda kasıklarda sancı yok ama tedigrginde olmadım değil doktorumu aramadım henuz ama gıtmem gerekır mı bu durumda hastaneye yasayanınız var mı