bebiveben ben de 29 haftalığım. Ben de az var ya da hiç yok sanıyordum aynayla baktım alt tarafta baya var. Bio oil kullanıyorum, günlük duş alıyorum ara sıra da vazelin sürüyorum. Bio oil de retinol var yazmışlarda burda o yüzden biraz tedirgin oldum. Ama bu zamanlarda çok çok normal yani çatlaklar. Bebişler sağlıklı olsun çatlak bi şekilde geçer 💖