Melekgg Ne Mihri ne Mihra hiçbirini beğenmiyorum. Bana bir ismin kısaltılmışı gibi geliyor. Yeğenimin adı Mihrimah. Okulda arkadaşları bir iki defa Mihri demiş. İzin vermemiş. Benim adım Mihrimah diye uyarmış. Hala uyardıktan sonra artık Mihri demediler diyor.