Benim kekiğim zararından haberim yoktu ama olsaydı da yerdim canım isteyince ananas da yiyorum hurma da yiyorum salatalarda maydanoz da yiyorum aynı şekilde kekiği de severim o yüzden onu da hep yedim. Bence mesele normal öğünde normal beslendiğimiz kadar almak değil de aşırı aşırı yememek. Doktorun tek yasakladığı şey bitki çaylarıydı zaten hiç bitki çayı içmedim sadece