Kızlar bugün kontrolümde bebeğim çok az kilo almış 36 haftaliğiz 15 günde 200 Gr bile almamış perinatoloji ye yönlendirdi Dr hiç bi sıkıntı yok büyük ihtimal gebe polikliniğindn devam edersin kontrole dedi ama perinatoloji bebeğin plesantadan yeterince beslenmedigini 37 .hafta da yatış verir dogurturuz seni dedi daha beklerse ölür bebek dedi sizce başka Dr a gorunmelimiyim