Ruyasekr2089 iremunkur hayır ben 6 haftalıkken doktor keseyi gördü sadece. 8 haftada kalp atışını duyabildik
akyuzz iremunkur ben ilk 4+5 te gittim kese bile yoktu daha sonra 6+5 te gittim kalp atislarini net şekilde duydum ama çok küçük olduğu için doktor kalbi bulmakta zorlanıyor öyle uzun uzun dinleyemedik 🫠