sym_yc sym27 benim de dondurulmuş 5. gün embriyosu 9 eylül de transfer olacağım 🥹 dualarınıza talibim
sym27 1eylul inşallah güzel sonuçlar alıriz 😊bu süreci nasıl degerlendiriyosun sürekli dinlenerek mi rutinine devam ederek mi ?
1eylul sym27 transfer gununyle birlikte bugün 6 gün genel olarak sadece uzaniyom arada evin içinde yürüyorum iki pozitif transferimdede sürekli uzanıp evde arada sırada yürüyorum
1eylul sym27 ben bugün pozitif haberini aldım kaset testleri kan testini 10 gün vericim şuan transfer günüyle beraber 8.gun
sym27 seynepon ne güzel birgün arayla inşallah pozotifi görürüz aynı zmanlarda 😊5 Eylül oğlumun doğum günü testi o gün yapacağım 🤲
seynepon sym27 merhabalar belirtileriniz var mı benim bugün 3. Günüm belirti aramak isteniyorum bacaklarım ağrıyor gibi belim falan adet yaklaşması gibi🙏🏻🥹
1eylul seynepon hiç bir belirti olmadı hata öylesine yaptım çıkmaz erken diye kasik ağrısı karın ağrısı göğüs ağrısı hiç birsey olmadı
sym27 seynepon öyle belirti felan pek hissetmiyorum ama bugün gece kasığımdaki kramp acısıyla uyandım ve tedirgin oldum inşallah zarar vermemiştir
sym27 @1eylul hayirli olsun çok sevindim sizin adınıza 😊🥰 kasıkta ani kramplar hissediyor muydunuz bugün 4 gün ve bende oluyo korkuyorum