Esra11_10 bebişim 2 aylık ve televizyona gözü gidiyor bizde baktırmıyoruz ama baktıracak bişeyler var mı acaba anneler fikriniz var mı
Kleopatraa Esra11_10 Bebeğiniz daha çok çok küçük. İlla bir şey izlemek zorunda değil. Yazık sonra çok sıkıntı yaşarsınız. Hışırtılı kitaplar, çıngıraklarla oyalabilirsiniz.
Bumah Esra11_10 ekrandaki ses bile bebeğin gelişimini olumsuz etkiliyomuş daha doğurmadım Allahtan televizyon izleyen kişiler değiliz
adatuna Esra11_10 eşinizde açmayacak maalesef 2 senedir sadece kızım uyuduktan sonra açıyoruz yeni düzeniniz bu olacak
_nurrr İki yaşına kadar sıfır ekran diyor doktorlar. Sizin bebeğiniz daha çok küçük. Eşinize de anlatın açmasın, inatla açıyorsa siz bebeğinizi düşünün başka odaya geçin bence
Esra11_10 Bumah yaa bende izlemem hiç nadiren kuran sesi dinletirim televizyonu açıp bebeğime oda hem sese alışsın hemde iyi gelsin diye ama bebeklerin ışıklı şeyler dikkatini çekiyor dışarı çıktığımızda bile dükkanların ışığına bakıyor .bana tepki vermişler sanki bebeğimi televizyonun karşısına koyuyormuşum gibi
Bumah Esra11_10 aman milleti salla koyadabilirsin bebek senin bebegin kimseyi ilgilendirmez yani ben kesin izletmem demiyorum bazı günlerimiz birbirini tutmaya bilir daha doğurmadım yorgunsan hastaysan arada kaçamak illaki yaparım diye düşünüyorum
3_bebelianne Esra11_10 oğlumu 2yaşa kadar ekrandan uzak tuttum ben daha hızlı cümle kurdu şimdi sohbet ediyoruz 28aylık hep araba oynar boyama yapar ekrana bakmaz bile☺️kızım ekran baktı 3yaşında zor konustu şuan 10yaşında başarılı ortaokullu oldu ama ekran etkiliyor özetle
Esra11_10 Bumah ♥️inşallah o kadar zorda kalmazsın bende inşallah televizyon yada telefona bağımlı çocuklar yetiştirmeyi kimse istemez sonuçta