ifo hem terapi aldım hem de ilaç kullandım. Ama benim o dönemde hem depresyonum vardı hem kaygı bozukluğum vardı. Bu donukluk kopukluk hali aylar sürmüştü yani travmatik bir deneyim yaşadığım için.
Bunun haricinde önerebileceğim şey bu sinir sisteminizin şartelleri attırması olduğu için sinir sisteminizi yeniden güvende hissettirmek önemli. (Dorsal vagal, sempatik sinir sistemi vd diye araştırabilirsiniz.)
Sinir sistemini rahatlatan şeyler Ben de faydalı oldu Örneğin hiç Hiç tarzım olmamasına rağmen yogaya gittim çünkü yoga O andan kopmadan(şu an yaşadığınızın aksine) bedeninizle sakince kalabildiğiniz bir egzersiz oluyor. Sahilde veya yeşillik yerlerde sakin yürüyüşler ama müzik dinlemeden ve etrafınızda Deniz ağaç Bulut ne görüyorsanız dikkatinizi onlara yönelterek. Meditasyon gibi şeyler sinir sist iyi gelir.
Disosiyasyondan nasıl çıkılır vs diye araştırabilirsiniz