BabeB Kızlar bebeğimin hareketlerini dünden beri çok az hissediyorum. Çok minik kıpırtılar şekilde. Yatarak bi süreç geçirdiğim için de endişeleniyorum. Sizde doktora gitsem mi?
Rusapolat BabeB 2 saatte bir 10 hareket sayman gerekiyor. Eğer ki ufakta olsa tamamlıyorsa hiç sorun etme kendine. Ha içine sinmiyorsa mutlaka git bir görün. Ama eminim bebiş iyidir içeride. Bazen hantallaşabiliyorlar