1aleynax Kızlar normal doğumda hanı açıklık gelmeyince kesiyorlarmış ya uyuştururlar demi orayı birisi canın yana yana kesiliyor demişti korktum bende açıkçası zaten ağrımız olacak bide bu olursa ister istemez düşünüyorum elimde değil
petronix 1aleynax Kötü doğum hikayelerini sakın okuma ben ilk doğumda kendime zehir ettim gebeliği sen yapma. İnan herşey ani gelişiyor bebeğini kucağına aldığında herşey son buluyor. Tabiki uyuşturuyorlar canlı canlı keserler mi? Hiç yani. Hem normal doğum bekleyipte son anda sezeryana da dönüşebilir bebek nasıl gelmek isterse bu kadar takıp da korkma şimdiden haftan küçük galiba daha
Herseydenbiktim 1aleynax Nasıl yaniii böyle bir şey de mi varmışşş 🥹 Zaten korkuyorum bide böyle eklendi
[silindi] 1aleynax düzenli perine masajıyla kesisiz dikişsiz doğum yapan arkadaşlarım oldu. Doktorunuzla konuşup uygun tarihte masaja başlayabilirsiniz
1aleynax petronix aynen öyle ama okumasan da işgüzar çok olumsuz şeyleri anlatma dememe rağmen anlatıyorlar yeminle insan görmekten soğudum bide etkileniyor insan ister istemez
1aleynax Herseydenbiktim 😂😂😂uyuşturuyolarmış işgüzar teyzeler öyle deyince korktum bende Nuh gününden kalmış zamanlarıyla şimdiyi kıyaslıyorlar saçma ama işte insan korkuyor o an
hilal858_ İğne vurup uyuşturuyorlar canım sen sadece çizik hissini alırsın acı felen olmuo keserken, ben 2 normal doğum yaptım hissetmedim sadece dikişte huylandım😅
1aleynax hilal858_ ağrı neyse de kesik şeyinden korkarım canım ben acıya az çok dayanırım ama öteki ürküttü 😂😂😂
hilal858_ Ağrı geldiğinde sadece kendini sıkma serbest bırak yürü hafif esneme hareketleri yap yeter. Ben ilkinde bilinçsizdim hep ağrıyı yatarak çektim😅 inşallah sende kolaylıkla atlatırsın
hilal858_ 1aleynax ilk doğumda benim hiç bilgim yoktu kesileceğinden 😂 birde doğumdan sonra başkaları normal normal yürürken ben pek yürüyemedim benim bünye zayıf geldi😅
Melosss_16 1aleynax yok hissedilmiyor bende iç dış kesik var hissetmedim uyuşturdu öncesinde o da sinek ısırığı gibi zaten
dunyamyavrularim12 1aleynax 5 gün önce doğum yaptım en korktuğum aşamalardan biriydi . Ama inan bana keserken de dikerken de asla hissetmiyorsun hissedersen de çok az iğne batırıyormuşsun gibi. Uyuşturuyorlar