Kızlar merhaba. Gebeliğimin 28.haftasındayım. 2-3 gün arayla 2 defadır başıma geliyor bu mide krampı. Çok felaket bir ağrıyla başlıyor ve bir saniye bile kesilmeksizin devam ediyor. Hastaneye zor yetişiyoruz bayılacak gibi oluyorum ağrıdan. Sırtıma da vuruyor ağrı tam midemin arkasına. Acilde yapılan serumlarla biraz toparlıyorum ama beni mahvediyor. Her 2 günde de yediğim tek ortak şey tavuk. Halbuki normalde de tavuk çok severim ve sık tüketirim böyle bir şey başıma gelmemişti. Şimdi sebebi bu olabilir mi acaba. Bu durumu yaşayan var mı lütfen yazar mısınız ? Bugün dahiliyeye gideceğim 😢