Arkadaşlar merhaba. Ben 14+3 oldum bugün. Benim mide bulantım geçti diyecek kadar azaldı. Göğüslerimdeki agrı da gitti. Sadece ara sıra kaşık ağrılarım oluyor . Normal mi acaba zaten geçmesi mi gerekiyor yoksa bir sorun mu var acaba. İnsan korkuyor gerçekten annelik çok zor haftaya göre belirtilerin gitmesi normal mi