Daha önce kullanmıştım ama 3 yıl oldu hatırlamıyorum. Midem çok bulanınca eczaneden aldım. İçinde akşam diyo ve 2 3 tablet falan yazıyo. Çok değil mi zaten pek önerilmiyor 1 tablet yeterli olmaz mı birde şu an kötüyüm şimdi içsem akşamı beklemesem ne olur