tmtamam Kizlar ilk hamileligimde yaşamadım bu durumu ben ter zannediyordum hava sıcaklığı nedeni ile ama bugünde süt gelmiş atletim bildiğin ekşi süt kokuyor şöyle bir baktım süt normal mi bilmiyorum ? Başına gelen var mı
Zge12 tmtamam korkulacak bişey değil normal kuzum ilk hamileliğimdede geldi ikinci hamileliğim bundada geliyor ara ara. Ama elleme sıkma uyarma göğsünü
anneolmakneguzel_ tmtamam başına gelmeyen var mı 😂 cok normal ve cok guzel bşy 😍😍😍😍 vucut hazırlanıyor artık ben de cok daha erken başladı bir iki damla
semanur1975 Geliyor öyle korkulacak bir durum değilmiş bendende geliyor ara ara özellikle üzerine baskı olduğunda üstüne bastırarak yattığında atletine geçiyor her gün değil ama ara ara yaşıyorum
Zge12 tmtamam kuzum baskı olmadanda akıyo oturduğum yerde bi bakıyorum t shirtümde göğüs kısmı yuvarlak şekilde ıslanmış
Oyk_eknc Benim 25. Haftadan beri geliyor çok şükür maşallah hiç ellemiyorum göğüslerimi uyarmıyorum baskı yap yapma o kendi akıyor özellikle 30. Haftamda miktarı çoğaldı bile korkulacak bir şey değil göğüsleri uyarmayıp kendi haline bırakmak önemli ❤️