dun gece bacak agrisiyla başlayan sanclarim basladı 5 dakikada birde oldugu oldu daha az sürede de kadin dogum acile gitik 2 cm açıklik oldugunu ve sancilarımin olduğunu söyledi ben sehir hastanesinde dogum yapmak istediğim icin sehir hastanesine gittim oradaki ebe acikligimin olmadığını söyledi nstye soktu nst aninda sancidan kıvrandim yinede yok dedi sonra doktor açıklıgin var ama ilk dogum icin kapalı sayilır dedi git 3 4 saat sonra gel açıklık artarsa yatis verelim dedi suan sancim 5 dakkada bir olduğuda oluyo devamlida bu durumu yasayanlar varmi acabaaa🥰