Haceryaman Şuan 40 haflatigim 1 hafta önce gittigim kontrolumde yüksek sancılarım çıktı nst de doğumhaneye yonlendirildim ama gitmedim hala sancılarımda ne sıklasma ne de doğum olmadı suanda hastaneye gittigimde suni sancı mi verilir sezeryan mi denir
1kovakizi Haceryaman bence sezaryen denir suni sancıyla daha fazla bebegi bekletmezler kakasını falan yaptıysa bide bence gidin bi an önce