demom Arkadaşlarım ovülasyon testim de pik görmüş oldum değil mi sonrasında geçen aylarda ki gibi pikten sonra silik çizgi çıkardı bunda yine belirti var gözüküyor devam mı ediyor çatlama acaba ovülasyon devam edeyimmi
buse76 demom çatlamış yumurta testi bırakın değerlendirin bu günleri sonra gelişi güzel stres yapmadan devam edin hayatınıza
demom buse76 inşallah tutar benn pil öncesi pik günü çatlama. Değerlendirdim hep şimdi gün aşırı olabilir mi
Mayacm demom benm 2 gun catlama surmustu o iki gun ust uste iliski oldu ertesi gunu biraktik bi sonraki gun iliski olmustu cok sukur tutmustu . Sonrasini hatirlamiyorun 2 gunde bi devam etmis olabilirz
Mayacm Bus51 ustunden 4 sene gecti ama hatirladigim 1 gun yumurtlama. 2 gun catlama surdu bu 3 gunu degerlendirip sonraki gunu bos ggecmistik