staRmama Kızlar tahmin isteme sırası bende. Bir bakın bakalım. Bir oğlum var gönlümden kız geçiyor inanmasam da tüm hurafeler erkeği gösteriyor sizce ne 💖
GirlandBoy_Mom staRmama bencede erkek aşkım benim oğlanın ultrason görüntüsüne benziyor 😅 inşallah gönlünden geçen olur sağlıcakla kavuşun😘
staRmama penbe_karisi usgye bakınca bana da erkek gibi geldi sağlıklı olsun da bir de kızım olsa iyi olur 🥰
gulanserhat koseleyla aa vahap beye giden birini buldum ben de vahap beye gidiyorum iyi bir doktor gerçekten 😀
koseleyla staRmama bizde 10 artı 3 teyiz Çin takvimi de kız diyor bir kızım var 2 yaşında tabi erkek olsa o duyguyuda tadardık ama ne gelirse sağlıklı olsun da haftaya belli olacak fetal dna yaptırdım bugün sonuç haftaya çıkacakmış 🥰
koseleyla gulanserhat evet Vahap beye gidiyorum hatta bugün oradaydım ilk defa gidiyorum ama beğendim doktoru içinden bu doktora gitmek geldi çok sevindim Antakyalı birine denk geldiğime 🥰
gulanserhat koseleyla antakyalı değilim hassada mersinli bir memurum aslında 😅 ama bizim arkadaşlar vahap beyi çok tavsiye etmişlerdi öyle gitmiştim ilk defa 5 sene önce o zamandan beri memnunum hep ona giderim 😊
koseleyla gulanserhat bende bursalıyım ama uzun yıllardır Antakya da yaşıyorum bence de çok iyi bir doktor 🤩