kader6034 Kızlar selam gebe oldugumu yeni öğrendim yarın doktor kotnrolüm var kaç haftalık bilmiyorum ama az yiyip çabuk acıkıyorum ve bulantımda var yaşayan varmı normal mi bu durum ilk gebeliğimde böyle bir durum yaşamadım
Esmakeskin kader6034 19 haftalığım gebeliği öğrendiğim günden beri mide bulantım ve açlığım hiç geçmedi ağzımda değişik bir tat var ve çok nadir gidiyor o da akşam yatmaya yakın
xLucy kader6034 ben de ayran , badem ve çubuk kraker ile hayatta kalmaya çalışmıştım 16 haftaya kadar , inşallah seninki o kadar uzun sürmez , tansiyonun düşüyor olabilir az az sık sık yersen dengede kalınca bulantıların da azalabilir 🙏🏻