Selinnnce Kizlar bu bir sorun mu acaba kalp atisi yuksek olmasi? Sizin 9-10 haftalikken kac atiyordu kalbi
gamzeoge Selinnnce benimkiler ikiz birinin kalbi 170 digerinin 160lardaydi o haftalarda korkulacak bisey yok bebek buyudukce bi sure sonra daha yavasa donuyor
Cennetcicegim Bence dikkate al benim ki gibi olabilir demiyorum ama detaylı organ taramasını mutlaka yaptır kalbine kalp damarlarına baktır doktorlar zaten bakıyor ama benimkine dikkat etmemislerdi genelde kalp atisi yüksek oluyordu meğer kalp damarı tersmis doğduktan sonra teşhis kondu ama ameliyat olana kadar dayanamadı 3 gün yaşadı önceden tesis çok önemli ameliyat ihtimali var kimsenin benim yaşadığımı yaşamasını istemedigimden en azından dikkat et sor diye söyledim belki basit biseydir belki anlık bı sorundur rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin korkuttuysam özür dilerim ama dayanamadım
Selinnnce Derinnge34 super tamam oyleyse. Millet yok 180 atiyosa sikinti bardir falan demis nette hep. Insanlari korkutmaya bayiliyorlar
Cennetcicegim Kaç olduğunu bilmiyorum ama benimki 20 haftadan sonra öyle yüksek çıkıyordu sizinki kucukmus daha