alynmlskrc 6+3 gittim doktora kese var ama bebek yok dendi iki hafta daha bekleyelim dedi hamilelik belşrtilerinin hepsi var beta bakmadı ama boş gebelik olup kanama olmadan devam eder mi sadece ultrasonla mı anlaşılır yoksa kanamam olur muydu çoktan 8 haftalık oldum sata göre
elisa0121 alynmlskrc bir defa boş gebelik geçirdim onda da öğrendim kese oluşmuştu ama sadece 3 gün sürmüştü mutluluğum kanamam başladı hemen düşük yaptım
alynmlskrc 7+3 de tekrar acile gittim yine sadece kese var bebek yok dendi kızlar ilk gebeliğim preeklampsi 35 hafta erken doğum oğlum çok şükür sağlıklı ama şuan aşırı tedirginim tansiyonum hala ara ara çok yükseliyor bilgisi yaşanmışlığı olan varsa lütfen yazsın
nrglk Benimde adete göre 8 haftalık gittiğimde 5 haftalık kese var iki haftaya gel dedi önceki bebeyimde de aynısı oldu.oluştu bebek sonradan,ilk gebeliğim boş gebelikti ama onda kanamam olmuştu 7. Haftada
alynmlskrc nrglk kanama olmadan da hani belirti olmadan da oluyor mu onu merak ediyorum korkuyorum yani
vilanelle alynmlskrc bekle canım, benim 25 mm oldu kese en son 9 haftada ve bebek yoktu malesef ki, kanama oldu düşürdüm.. biraz daha bekle belli olmaz