Linaluly balım ben hastaneden paket almadım. Gittiğim doktorun kendi kliniği var hastaneden bağımsız. Bütün muayeneler ve doktorun doğumuma girmesi için 40 bin verdim. Doktorun anlaşmalı olduğu lösante hastanesini en son aradığımda da normal doğuma 23 bin dedi. Yani totalde 63 bine anlaşmış oldum. Hastaneden doğum paketi almadım