selin06159_ Kızlar geçen haftada sağlık ocağına gittim aşıyı sormak için sistemde sıkıntı vardı bakamadılar kontrolde doktoro sor gel yapalım dediler bugünde kontrolüm vardı sormayı unuttum aşıyı herkese yapmıyorlar mı zaten tekrar gitsem mi sağlık ocağına ?
Damla_adl selin06159_ bende 21+3 üm bugün oldum sağlık ocağıda oldum geçen hafta bende unutmuştum sormayı doktora birşey olma merak etmeyin zaten uygun haftadayız aşı için
Damla_adl selin06159_ bende 21+3 üm bugün oldum sağlık ocağıda oldum geçen hafta bende unutmuştum sormayı doktora birşey olma merak etmeyin zaten uygun haftadayız aşı için
selin06159_ Nazli_3009 sağlık ocağı sistemden görür dimi çünkü tekrar hastaneye gitme şansım yok suan
Nazli_3009 selin06159_ görür evet hastaneye gitmenize gerek bile yok kontrol edip direkt yapıyorlar sonraki doz için de tarih veriyorlar