mayaren1 benim gibi erken öğrenmişsin hayirli olsun 🙏 2 hafta falan bekle ben kese icin doktorun dediği tarihte gittim gördük 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi randevumu aldım bekliyorum. Hemen gözükmüyor küçük olduğu için benim bile kese gözükecek durumda bebis gözükmedi ama doktor 2 hafta sonra net görürüz korkma dedi