mooommmmyyy kızlar herkese merhaba bugünün gelceğini biliyodum ama bu kadar erken değil 35+6 yla geldim sancım var diye serklajlıyım 1 cm açılmam varmış dikişimi alcaklar dikiş alma süreci ağrılı acılımı çok korkuyorum
minismom mooommmmyyy cok gecmis olsun canım haftan iyi guzel artık dikis alma surecini bilmiyorum malesef hakkında hayırlısı olsun kendini kasma korkma sag salim bebisine kavusunca hepsi geciyo 😊🤗
bilgemomy mooommmmyyy dikişin alındığını herkes hissetmiyoruz yazmış , sadece spekulum acıtıyormuş korkma canım benim sağlıkla evladını kucağına al inşallah bi kaç gün daha durur da
Mrvoztckt mooommmmyyy duzenli bir sancın yok değil mi . Eğer düzenli sancın olursa rahim ağzı anca acilmaya başlıyor . Yalanci sancilar bu hafta itibari ile kendini hissettirir
busemmm_ mooommmmyyy serklaj varken nelere dikkat ettiniz acaba sürekli yattınız mı. Dikiş alma konusunu çok araştırdım eğer kendini kasmazsan hiç acımıyormuş.
mooommmmyyy busemmm_ yok ben sürekli yatmadım sadece ev işleri yapmadım o kadar dışarı çok çıkmadım yürüyüş 15-20 dk izn vardı
mooommmmyyy bilgemomy şimdi alındı dikişim evet hissetmedim sadece o aparatı koyduğunda canım çok acdı
minismom mooommmmyyy kilosu ve solunum iyise alınmaz canım 36 haftalık sayılır artık 34 35 haftalık dogup eve gelen bebisleri duydum icini ferah tut Allahın izniyle bebisini alır gelirsin evine 😊
mooommmmyyy Mrvoztckt düzenli sancım olmuyo hiç sancım başlıyo hiç durmuyo o da yalancı sancıymış sanırım
anneolmakneguzel_ mooommmmyyy korkma hayatım yaa, acı dediğin sonsuza kadar sürmüyor. Ağrı kesici var en kötü epidural var. Ağrıdan korkma, yaparsın, hayırla gelsin minik
mooommmmyyy anneolmakneguzel_ evet öylede ilk hamileliğim filan herşeye pimpirikleniyorum ister istemez
myangelson mooommmmyyy doğrusu hiç acimayan bir işlem değil ama kasmamak çok önemli gerçekten. Ben acil doğuma aliniyordum dikiş alınırken korkudan panikten kastım kendimi biraz o yüzden acı olmuştu bende açıkçası 🥲 ama sonrasında hemen geçiyor saniyelik bir işlem neredeyse hemen alıyorlar bitiyor
Solmaz-Papatya mooommmmyyy canım dikisini alsalarda bisey olmaz 4 cm açıklıkla iki hafta giden vardi sende istiyorsan yine uzan dinlen bebeğin bir iki hafta daha anne karnında gelişsin