edakok sezeryan oldum biz mama almamıştık yanımıza sütun geldi bebeğim emdi ama memeyi tam tutamıyordu bir de obur dedi hemşireler sürekli ağlayınca hastaneden mama verdiler hemşireler hazırlayıp getirdi onlar içirdiler doğduğu gün emdikten sonra 20 30 ml mama içiyordu belkide memeden sütü çekemiyordu bilemiyorum bazı hastaneler veriyor hatta bize 1 kıtı fazladan verdiler eve götürmemiz için aptamil markaydı biz daha sonra sma aldık sarılık olduğu için mamayla destekledik smayı almadı birkaç gün sonra ağzından çıkardı hep şimdi nadiren hipp veriyoruz bazen 6-7 saat uyumuyor o zaman veriyoruz mamada uzun uyuduğu için yani mama biraz bebeğinize ve sütünüze bağlı ama bence her şeyi de almayın silikon uç ve mama almayın bence hemşirelere söyleyin memenizi tuttursunlar en başta kolaya kaçarsanız sonra pişman olursunuz bana silikon uç taktılar sonra mama verdiler hiç bebeği çıplak memeye tutmaya çalışmadılar bebeğim silikon uçla sütü çekemeyip sarılık oldu emzirme danışmanı tuttum o şekilde bıraktı silikon ucu eğer sütünüz olmazsa hemen mama aldırırsınız zaten birisine önceliğiniz sütünüz gelirse bebeğin memeden emmesi olsun bence