Kızlar yanlış dolgu işlemı yüzünden azı dişimin dolgusu düştü ve o boşlukta kökünde kist oluştu.Çekim yapılması gerekiyor fakat ağrım olmadığı için sürekli ertelıyorum .Haftaya randevu alıcam hastaneye ama bu süreci geçiren arkadaşlar var mı enınde sonunda gidip çektirmem lazım , ve o dişi çektirip yerine implant yaptırmak istiyorum zor olur mu dayanılabılır mi 🫠