mrvsrcn _illaedep 2 yıl önce kızımı orda doğum yaptım şimdi yine gebeyim oraya gidiyorum çokta memnunum doktorum Arif Caner Erdoğan çok güzel ilgileniyor her soruma cevap veriyor doğumda ebeleri zaten çok iyi tavsiye ederim
Mrvsmt2502 _illaedep ben doktorumu bulana kadar 3 5 doktora muayene oldum bahar taşı önerebilirim sadece diğerlerini önermem azarlıyorlar bilgi vermiyorlardı. Kendi doktorumda oradan ayrılmış