HAydogdu 12 haftama kadar evimin yakınındaki hastaneye gittim tansıyonlarım normal çıkıyordu şehir hastanesine gittim 12 haftadan sonra yüksek çıktı 12.9 çıktı o günden sonra beni şehir hastanesını takıp etti son haftalarıma kadar her gittiğimde çok stres oluyordum o yüzden çıkıyordu hastaneden çıkardım olcerdım normal çıkardı alfamed başladılar içmedim onlara içiyorum dedim gerek görmedim 15 haftallıken hastaneye aldılar yüksek çıktı diye servis bölümüne çıktım normal çıktı tansıyonlarım hep ben tansıyondan kesin sezeryana alınırım dedim ama benim normal doğum sancısı çekerken suni çekerken hiç yukselmedı tansiyon çünkü o sıra tansiyon düşünmüyorsunuz bebeğe odaklanıyorsunuz sezeryana alındım orda da normal seyretti