Busra6694 benım kızım 3 aylık bendede oluyor. İlk doguumumdan sonrada olmuştu net hatırlıyorum. Hatta şuan bu konuya takıldım araştıeıyordum. Benmkı sanki bir şey ısırmş gibi değişik. Çok hafif batma gibi oluyor sonra orası kabarıyor kaşıntı oluyor kaşıyorum vs. Alerjik mş anlamadı. Ki.