pisipisipisi benimki de öyle, ikinci gebeliğim , detaylı ultrasonundan sonra almaya başlarım. İlk oğlumdan sonra çok malzeme kaldı ama yeni de ufak tefek şeyler alınacak. Kafamı karıştıran bi de hava durumu Antalya’da yaşıyorum . İlk oğlum Eylülde doğumdu havalar daha sıcaktı . Kıyafet konusunda kararsızım . Antalya çok soğuk değil ama bir sene diğerini tutmuyor. Geçen sene şubat sıcaktı bi önceki sene fırtınalı ve soğuktu.