Tugceakay 33 haftalık olduk bugün 2100 Gr kilomuz. Haftadan beri riskli durumdayız aynı durumda olanlar var mı? Ne yapıyorsunuz bu durumda
Zero93 Tugceakay Ben 28.haftayim erken doğum riskim var servikal kısalıktan. Umarım 32.haftayı geçerim diken üstünde duruyorum.
ebruscan Zero93 geçmiş olsun 💐 inşallah görürsünüz inanın 32 geliyor sonra 35-36’ları bekliyorken buluyoruz kendimizi. Hiç üzülmeyin, doktorların dediklerini dinleyin, kendinizi yormayın yeterli
Pandapella Zero93 kisalip uzuyor dinlendikce ilaç tedavisi gördükçe umarım bı sıkıntı olmadan 38. Haftaları görürsünüz inşallah sağlıkla kucağıniza alırsınız bebisinizi 🌸
ebruscan Tugceakay anladım çok geçmiş olsun inşallah zamanını bekler. 29. Haftada sancı bende de çıkıyordu ilaç ve serumlarla azalmıştı. Yalancı sancılar da olabiliyor vakitlice gelsinler 🙏🏻🙏🏻
Pandapella Tugceakay sizin minnoş biraz sabırsız umarım biraz daha sabreder🐣 Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah
Zero93 Tugceakay Rahim ağzım yumuşak sadece yatıyorum tuvalete kalkıyorum. Fitil kullanıyorum. Geçen hafta ağrım oldu gittim uzunluk kisalmas yatmaya devam dedi bu hafta yine gidicem. Erken doğum olursa burda olmaz dedi bir de hastane soracağım Allah korusun erken doğum olursa diye
Tugceakay Zero93 ben de fitil kullanıyorum sadece yatmamı istiyor bizde bu hafta gideceğiz umarım normal düzene dönmüştür. Rahimde oturup kalkarken yada yürürken acınız var mı ?
Zero93 Tugceakay Evet oldu o yüzden gittim doktora 28e düşmüştü uzunluk. Şuan bir ağırlık yok ama kasıklarımda hafif hafif adet ağrısı gibi ağrı var. Perşembe günü kontrolüm
Tugceakay Pandapella umarım tek istediğim o haftaları görmem dinleniyorum sürekli zamanı uzatırız umarım .