Kızlar selam 37.haftamdayım geçen hafta gittiğimde çarşambaya kalmaz doğurursun dedi bebek çok aşağı inmiş ama ben hiçbir belirti hissetmiyorum sizde de böyle mi oldu sadece çatı kemiğim ağrıyor yani her zaman ki yaşadıklarımı yaşıyorum doğum birden mi gelir