Beyzanurq aynı gercekten, ben de iki kilo vermisim :) halsizlik devam ediyor, iş gerçekten minimum yapabiliyorum, hemen yoruluyorum. İştahım hiç denecek kadar az. Çok az yiyebiliyorum. Sabahları yumurta yemeye zorluyorum kendimi. Yoğurt, kefir vs. Rüyalar da gerçekten bende de öyle. Çok rüya görüyorum. Uyanınca gerçek yaşanmış gibi oluyor 😄 Dua edin aynı zamanda, bol bol dua ederek uyuyun 💕