penbe_karisi göbek çıktı valla 5 aylık gibi. Zaten 6 kilo almışım.. 🤭 hareketlerini bazı akşamlar hissediyo gibiyim dedim,doktor bağırsak hareketleridir dedi. Daha erken dedi. 1-2 haftaya hissederim inşallah. Hissetmeyince napiyo acaba diye hep bir endişe oluyor. Bir an önce tekmelese de rahatlasak biraz. Senin nasıl durumlar? Bulantin geçti mi? Enerji geri geldi mi?