prenses34_ seni çok iyi anlıyorum benim de 2 oğlum var. Hep sağlıklısını hayırlısını istedim herkese cinsiyet farketmez falan dedim, kendime de .. ama gönlüm hep kızdan yanaydı. İnsan ne uzaksa onu istiyor çünkü. Bende cuma günü öğrendim kızım olacagini. Yerimde duramiyorum çok heyecanlı çok mutluyum doktorum %100 dedi. Bu cumartesi tekrar gideceğim hala evet kız derse o zaman 1 2 pembis şeyler alicam çok heyecanlıyım. Sarılalım kız 🫂🩷🌸