Mervezzz Kızlar, dün normal akintimla beraber iç çamaşırımda ıslaklık hissettim,akintinin etrafı ıslanmışti bekarkende bunu yaşadığımı hatırlıyorum ama yinede sormak istiyorum, bu durumu yaşayan varmi acaba?
maviportakal_ Mervezzz normal sanırım ben de yaşadım hatta 32.haftadayım korktum da turnusol ped verdi doktorum kontrol ettik su değilmiş çok şükür
Quennnn58 Mervezzz benimde seffaf su gibi akıntılarım var ..Ben de hep korkuyorum ama uçtrasonda normal cıkıyor umarım kaçak yaşamayız
Meridaily Mervezzz merhabalar ben de 19. Haftamdayım 16. Haftamdan beri var bu sulu akıntı. Az önce uykumdan uyandım korktum su falan mı geldi diye🥺 normal dimi bu akıntı ya. Yanma koku kaşıntı vs de yok
Pink29 maviportakal_ merhaba şu anda nasılsınız gelıyor mı hala akıntı bu pedı nerden alabılırım 28.hafdatayım gebelıgın başından berı her gün akıntı gelıyor gelmekdgı gün yok 4 farklı doktora gıttım sordum hepsı de fızyolojık akıntı normal dıyor kötü koku kaşıntı yoksa şeffaf akıntı normal dedıler fakat ıkı gündür sabah uyandığımda akıntı sanki bıraz fazla geldı yanı fazla dedıgım de günlük ped dolduracak kadar ama sonra kesılıyor ozellıkle sabahları oluyor. Bu akıntı bazen Bn de korkuyorum normal mıdır acaba su degıldır demı haftam düşük olsa korkmam da artık haftam da ılerledıgı ıcın bıraz korktum açıkçası
Beyzana Mervezzz çok haklısın ben çok sefer doktora gidip baktırdım enfeksiyon durumlarında özellikle çok artıyor
seda_ay Quennnn58 benimde 16.haftadamdn beri var 24+4 oldum hala var enfeksiyon için ilaç filanda kullandım geçmedi her gidincede suyu iyi diyolar artık bıraktım bende kafaya takmayi
hamcokelek33 Quennnn58 benim 18. Haftadan sonra bi başladı son haftaya kadar hep oldu ama içinize sinmiyorsa devlet hastanesi acillerinde amnisure testi yapılıyor. Yaptırın içiniz rahatlasın
Pink29 Quennnn58 evet ya ben de bazen korkuyorum gebelıgın başından berı her gün gelıyor ama ıkı gündür sankı sabahları fazla gelıyor akıntı anlamadım
fb9706 Bende de sürekli var sarı sulu akıntı kanda enfeksiyon çıkmıyor doktor vajinal antibiyotik krem verdi haftada 2 gun kullanıyorum ama benim rahim ağzında hem pesser var hem 2 defa serklaj oldum
Quennnn58 hamcokelek33 amnisure hıc bır yerde bulamadım sadece turnosol ped le baktılar bir de haftalardır var sızıntı olsa ılla du azalırdı dedi doktorlae
maviportakal_ Quennnn58 medikallere bakabilirsin orda oluyor demişlerdi bana ben bi özel hastanede buldum orda yaptırdım
maviportakal_ Pink29 merhaba ben 35+2 de suyumun gelmesiyle doğum yaptım ama korkmayın akıntıyla bunun hiçbir alakası yok özel hastane takipliyim orda vermişlerdi pedi eczanede falan satılır mı bilmiyorum ama su ile akıntı cidden farklıymış yaşadığım için biliyorum
Pink29 maviportakal_ teskkur ederım hasteneye gıttıgımde bır ara sorayım o pedı şu an nasılsınız Pekı sağlıkla büyütün ınsallah 🙏🏻
maviportakal_ Pink29 iyiyim çok şükür teşekkür ederim 🌸 darısı zamanında sağ salim başınıza inşallah 🌸