nesey34 Arkadaşlar kaç gündür kan veriyorum ve 5 haftalık hamileyim kadın dogum doktoru bakamadı aile hekimi kanıma baktı 3 güngür hep yüksek canım sıkılıyor 🥹 çarşamba günü kadın dığu doktoruna gideceğim inşallah sıkıntı olmaz sizdede böyle miydi
Merve-metin nesey34 daha küçük hamileliğiniz 6.5 haftalıktı bebeğimi ultrasonla gördüğümde 7.haftada kalp atışını duydum sağlıkla al bebeğini kucağına
nurpel16 Bir sıkıntı oldu mu yüksek olması nasıl bir yol izlediniz bizde 16 haftalık olduk yüksek çıktı